W oparciu o dotychczasowej doświadczenia, Kancelaria DKK opracowała efektywny model zarządzania wierzytelnościami, który przekłada się na dużą skuteczność prowadzonych spaw i wysoki poziom zadowolenia klientów. Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych, stały dostęp klienta do aktualnie prowadzonych postępowań oraz prowadzenie sprawy przez konkretnego referenta zapewnia profesjonalne i indywidualne podejście do najbardziej wymagających Klientów.
W przeciągu ostatnich dwóch lat powierzono nam do prowadzenia ponad 12 000 spraw, z czego większość zakończyła się sukcesem
- Przekazanie sprawy do windykacji:
- forma elektroniczna lub papierowa,
- przekazanie niezbędnych danych dot. dłużnika i egzekwowanych należności.
- Założenie Panelu Klienta
Klient otrzymuje indywidualny login i hasło do programu umożliwiający stały dostęp do sprawy na każdym etapie postępowania.
- Windykacja miękka – etap przedsądowy
Nawiązanie bezpośredniego kontaktu z dłużnikiem poprzez rozmowy telefoniczne, wiadomości sms, wiadomości e-mail, kierowanie przedsądowych wezwań do zapłaty, rozłożenie zadłużenia na raty, monitorowaniem spłaty.
- Windykacja twarda – etap sądowy
Skierowanie pozwu do sądu w Elektronicznym Postępowaniu Upominawczym.
Uzyskanie nakazu zapłaty.
Otrzymanie klauzuli wykonalności.
- Etap egzekucyjny
Skierowanie wniosku egzekucyjnego.
Monitorowanie przebiegu egzekucji poprzez stały kontakt z komornikiem.