alternatywny

O nas

W oparciu o dotychczasowej doświadczenia, Kancelaria DKK opracowała efektywny model zarządzania wierzytelnościami, który przekłada się na dużą skuteczność prowadzonych spaw i wysoki poziom zadowolenia klientów. Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi teleinformatycznych, stały dostęp klienta do aktualnie prowadzonych postępowań oraz prowadzenie sprawy przez konkretnego referenta zapewnia profesjonalne i indywidualne podejście do najbardziej wymagających Klientów.

W przeciągu ostatnich dwóch lat powierzono nam do prowadzenia ponad 12 000 spraw, z czego większość zakończyła się sukcesem

  1. Przekazanie sprawy do windykacji:
  • forma elektroniczna lub papierowa,
  • przekazanie niezbędnych danych dot. dłużnika i egzekwowanych należności.
  1. Założenie Panelu Klienta

Klient otrzymuje indywidualny login i hasło do programu  umożliwiający stały dostęp do sprawy na każdym etapie postępowania.

  1. Windykacja miękka – etap przedsądowy

Nawiązanie bezpośredniego kontaktu z dłużnikiem poprzez rozmowy telefoniczne, wiadomości sms, wiadomości  e-mail, kierowanie przedsądowych wezwań do zapłaty, rozłożenie zadłużenia na raty,  monitorowaniem spłaty.

  1. Windykacja twarda – etap sądowy

Skierowanie pozwu do sądu w Elektronicznym Postępowaniu Upominawczym.
Uzyskanie nakazu zapłaty.
Otrzymanie klauzuli wykonalności.

  1. Etap egzekucyjny

Skierowanie wniosku egzekucyjnego.
Monitorowanie przebiegu egzekucji poprzez stały kontakt z komornikiem.